6.0 Rozesílání newsletterů

Rozesílání newsletterů je aktivita, do které se nikomu nechce. Mnozí ji předem odsoudí. Nicméně těm, kteří se odhodlali vzít newslettery skutečně vážně, se jejich aktivita mnohonásobně vrátí. Toto není motivační úvod, ale marketingová statistika.

6.1 Proč sbírat kontakty

Protože je to to nejchytřejší, co můžete pro svou firmu udělat. Nejde prostě o kontakty. Za každým kontaktem je člověk, který nějakým způsobem projevil zájem o vaši práci. A je jen na vás, abyste ho přesvědčili, že právě vám může důvěřovat. Obzvláště pokud máte nějakou pravidelnou službu – rozvoz masa, bio bedýnky, sezónní úpravy zahrad… vy tuto příležitost nesmíte pustit!

6.2 Kdy nesbírat kontakty

To je chytát, kontakty prostě sbírejte. Můžete si myslet, že zrovna pro vaši firmu je to ztráta času. Není. Zkuste to.

6.3 Pomalé nebo rychlé budování databáze

Pomalu ani rychle není špatně. Záleží na tom, čeho se právě snažíte dosáhnout. Nejdůležitější je vytrvale.

6.4 Konverzní poměr

Konverzní poměr je taková marketingová křišťálová koule.

6.5 Jak často newslettery rozesílat

Můžete si říct, že nechcete lidi obtěžovat a tak jim pošlete newsletter jen jednou měsíčně. Ale – už z podstaty, vaše newslettery by měly obsahovat samé hodnotné informace, které budou relevantní právě pro vámi budovanou databázi. Kdo do ní nepatří, ať se odhlásí. Takové jste prostě nezaujali natolik, aby od vás v budoucnosti nakoupili.

6.6 Zřízení účtu pro e-mailing

Tady už jdeme do technického řešení. Možná na první kouknutí trochu matoucí, ale nebojte se. Určitě to zvládnete!

6.7 Opt-in

O opt-in tvrdím, že je nejdůležitější částí webu. Pokud ji tam ještě nemáte, tak šup šup! Včera bylo pozdě!

6.8 Odeslání PDF

PDF jste vytvářeli v minulých týdnech. Určitě vám zabralo hodně času. A tak ho chcete dostat k lidem, aby přineslo nějaký ten užitek, že?

6.9 Píšeme newsletter

Krok za krokem, obrázky, šipky, popisky… to zvládnete!

6.10 Je normální

Lidi se budou odhlašovat z vaší databáze. To je normální a je to dobře! Stejně jako si nechcete doma hromadit nepoužívané krámy, tak v databázi nechcete mít lidi, kteří nesměřují k nákupu vašeho produktu nebo služby.

6.11 Statistiky v MailChimp

Statistiky – podklad pro výpočet konverzního poměru. Sledujte je pravidelně a z výsledků vyvozujte praktické kroky. Ať se zbytečně netrápíte neúčinnou aktivitou.

6.12 rozšíření pro zvídavé

Ještě pořád nemáte dost? Tady je nášup studijních materiálů. Pokud vám ani toto nestačí, vyptejte si na TBK materiály v angličtině.

6.14 Úkoly k 6. lekci

Klasika – samo se to neudělá…

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!