1.2 Struktura kurzu

 

Kurz je rozdělený do 8 lekcí

 

  1. Moderní marketing
  2. Stanovení cílů
  3. Branding
  4. Webová prezentace
  5. Magnet na kontakty
  6. Rozesílání newsletterů
  7. Sociální sítě
  8. Statistiky a plány

 

V každé lekci naleznete další kapitoly

 

  • Informace o tématu – abyste pochopili, co a proč byste měli řešit
  • Úkoly – každá lekce s sebou nese řadu úkolů. Plňte je. Nemá smysl si o marketingu počíst, změnu přinese až akce!
  • Slovníček pojmů – marketingové termíny srozumitelně, prostě, prakticky. Marketing není raketová věda, ale občas se tak tváří ;). Pokud v textu narazíte na termín, kterému nebudete rozumět a který nebude vysvětlený ani ve slovníčku pojmů, použijte Google.
  • PDF – soubor s textovým obsahem dané lekce ke stažení, obsahuje i slovníček. Pro každou lekci je jedno společné PDF.
  • Rozšíření pro zvídavé – zaujalo vás téma? Chcete se dozvědět více? V některých kapitolách jsou připojeny odkazy na stránky, kde naleznete rozšiřující informace k tématu.
  • Markeitngová inspirace – abyste viděli, jak může vypadat marketingový výstup z vaší farmy či dílny. Že nepotřebujete tým, ani profi vybavení. Hlavní je odhodlání. Videa jsou z YouTube, obrázky z databáze s obrázky zdarma www.pixabay.com. Většina použitých materiálů je ze zahraničí, pokud se v nich mluví, tak anglicky nebo německy. Ale to není důležité. Důležité je, abyste viděli kvalitu videí, jejich obsah, vnímaly přenášené pocity.

 

Jak můžete řešit svůj marketing

 

  1. Řešení dodají externisté – je možné, že se rozhodnete na danou práci najmout externistu (například na realizaci webových stránek). Toto je určitě dobrým krokem, je samozřejmé, že jako zemědělci či řemeslníci jste kovaní v jiných oborech. I v takovém případě byste měli rozumět tomu, co a proč daný externista řeší, kolik času mu to může zabrat, jaké jsou obvyklé náklady na podobnou práci. Také popíšu, na co si dát pozor při najímání externisty a kontrole jeho práce.
  2. Svůj marketing si řešíte sami – svým klientům doporučuji, aby si najali specialisty na jednorázové práce, které jsou zcela mimo jejich obor. Opakované činnosti ať se naučí a dělají si sami. Cílem tohoto kurzu je naučit vás dělat si marketing z větší části samostatně bez pomoci externistů.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!