1.2 Struktura kurzu
Kurz je rozdělený do 8 lekcí
- Moderní marketing
- Stanovení cílů
- Branding
- Webová prezentace
- Magnet na kontakty
- Rozesílání newsletterů
- Sociální sítě
- Statistiky a plány
V každé lekci naleznete další kapitoly
- Informace o tématu – abyste pochopili, co a proč byste měli řešit
- Úkoly – každá lekce s sebou nese řadu úkolů. Plňte je. Nemá smysl si o marketingu počíst, změnu přinese až akce!
- Slovníček pojmů – marketingové termíny srozumitelně, prostě, prakticky. Marketing není raketová věda, ale občas se tak tváří ;). Pokud v textu narazíte na termín, kterému nebudete rozumět a který nebude vysvětlený ani ve slovníčku pojmů, použijte Google.
- PDF – soubor s textovým obsahem dané lekce ke stažení, obsahuje i slovníček. Pro každou lekci je jedno společné PDF.
- Rozšíření pro zvídavé – zaujalo vás téma? Chcete se dozvědět více? V některých kapitolách jsou připojeny odkazy na stránky, kde naleznete rozšiřující informace k tématu.
- Markeitngová inspirace – abyste viděli, jak může vypadat marketingový výstup z vaší farmy či dílny. Že nepotřebujete tým, ani profi vybavení. Hlavní je odhodlání. Videa jsou z YouTube, obrázky z databáze s obrázky zdarma www.pixabay.com. Většina použitých materiálů je ze zahraničí, pokud se v nich mluví, tak anglicky nebo německy. Ale to není důležité. Důležité je, abyste viděli kvalitu videí, jejich obsah, vnímaly přenášené pocity.
Jak můžete řešit svůj marketing
- Řešení dodají externisté – je možné, že se rozhodnete na danou práci najmout externistu (například na realizaci webových stránek). Toto je určitě dobrým krokem, je samozřejmé, že jako zemědělci či řemeslníci jste kovaní v jiných oborech. I v takovém případě byste měli rozumět tomu, co a proč daný externista řeší, kolik času mu to může zabrat, jaké jsou obvyklé náklady na podobnou práci. Také popíšu, na co si dát pozor při najímání externisty a kontrole jeho práce.
- Svůj marketing si řešíte sami – svým klientům doporučuji, aby si najali specialisty na jednorázové práce, které jsou zcela mimo jejich obor. Opakované činnosti ať se naučí a dělají si sami. Cílem tohoto kurzu je naučit vás dělat si marketing z větší části samostatně bez pomoci externistů.