2.5 Slovníček pojmů

Nabídka – veškeré produkty nebo služby, které jste schopni nabídnout zákazníkům (cokoli vypěstujete, prodáváte, přeprodáváte, poskytujete)

Persona – fiktivní osoba, zastupuje vašeho ideálního klienta – při tvorbě veškerých marketingových materiálů byste měli myslet na to, zda právě vaše persona bude tímto způsobem oslovitelná (a v důsledku nakoupí)

Poptávka – veškeré produkty nebo služby, které jsou vaši zákazníci ochotni od vás koupit

USP – jedinečný prodejní argument – proč nakoupit právě od vás a ne od konkurence

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!