3.3 Archetypy

Správně vybraný archetyp vám pomůže s tím abstraktním v marketingu. Vytvoří spojnici mezi emocí a barvou, fotkou, slovem.

 

Pohybujeme se na hranici marketingu, psychologie a magie. Pomocí archetypů naleznete energetické jádro vašeho byznysu. Archetypy vycházejí z Jungova učení. Znalost vašeho archetypu vám pomůže vyhnout se fatálním (i méně fatálním – ok, marketingem se neřídí letecký provoz) chybám při stanovení vašeho sdělní světu a jeho zhmotnění skrze brand.

 

Touha po ráji

 

Neviňátko – uchovávat nebo obnovovat víru (původní tradiční hodnoty, vzpomínka na dětství); neviňátko slibuje, že život nemusí být těžký; příslib ráje, návrat ke kořenům

Objevitel – uchovat si nezávislost; objevitel vyráží na cestu, aby svůj ráj našel sám; nezávislost, ambice, zodpovědnost sám za sebe

Mudrc – pochopit svůj svět; využití analýzy a inteligence k hledání vlastní cesty

 

Zanechat ve světě svou stopu

 

Hrdina – chovat se odvážně; dokázat svou cenu pomocí obtížného jednání; vymezení se v rámci oboru

Psanec – porušovat pravidla; jsem rozzuřený k smrti a už to nebudu dál snášet

Kouzelník – vytvářet proměnu; nic není nemožné, technologické firmy, marketing; reklama má více vrstev; kouzelníci jsou tvůrci reality

 

Žádný člověk není ostrov

 

Jeden z nás – být v pohodě; propojení, sounáležitost; domácké, praktické; odpor ke snobství; produkt pro široké vrstvy; důstojnost běžného člověka (často užívají politici)

Milenec – nalézat a dávat lásku (kosmetika, klenoty, móda, cestování); intimita, smyslnost; požitek ze spotřeby (platí i pro jídlo)

Klaun – mít se dobře; žít přítomností a naplno se bavit; čím šílenější, tím lepší

 

Dát světu řád

 

Pečovatel – starat se o druhé; altruismus; ochrana lidí před újmou; finanční poradenství, neziskovky

Tvůrce – vytvářet něco nového; umělci, spisovatelé, podnikatelé, inovátoři

Vládce – řídit; král, královna, ředitel, právnické firmy, vláda; cílem je vytvoření prosperující komunity, firmy nebo rodiny; firemní hierarchie; formality

 

Pokud vás téma zaujalo, vřele doporučuji knihu Hrdina nebo psanec od Margaret Mark a Carol Pearson.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!