3.5 Úkoly ke 3. lekci
Jaké 3 základní sdělení nese váš brand? Pro každé použijte jedno slovo.
V jakých oblastech vašeho marketingu a obchodu jste vědomě zohlednili váš brand? Jaké jsou vaše plány ohledně budování brandu? (nemyslím podnikatelské záměry, ale např. „nechám si vytisknout vizitky; požádám grafičku, ať do našich faktur zakomponuje naše barvy a logo)
Ke každému z uvedených archetypů uveďte – barvu; emoci; povolání, které podle vás reprezentuje (vsaďte na intuici, nemusíte si dělat nějaký hluboký výzkum – tady jde o to, abyste vnímali rozdíl mezi jednotlivými archetypy)
A teď to nejtěžší – jaký je váš archetyp?
Copywriting – vyberte si jeden z uvedených blogů a napište mi jednu copywritingovou myšlenku, která vás tam zaujala – také si můžete stáhnout jejich e-booky, které jsou zábavné, čtivé a přínosné.
Barvy – https://www.jakpsatweb.cz/archiv/barvy-pojmenovane.html (pro případ, že vás nenapadne 12 barev ) a https://www.canva.com/colors/ (pokud na barvách ujíždíte a máte dost času)
Emoce – ideální seznam jsem nenašla, ale tato tabulka s „jak se cítíme“ také pomůže http://praveted.info/seznam_pocitu