3.5 Úkoly ke 3. lekci

 

Jaké 3 základní sdělení nese váš brand? Pro každé použijte jedno slovo.

V jakých oblastech vašeho marketingu a obchodu jste vědomě zohlednili váš brand? Jaké jsou vaše plány ohledně budování brandu? (nemyslím podnikatelské záměry, ale např. „nechám si vytisknout vizitky; požádám grafičku, ať do našich faktur zakomponuje naše barvy a logo)

Ke každému z uvedených archetypů uveďte – barvu; emoci; povolání, které podle vás reprezentuje (vsaďte na intuici, nemusíte si dělat nějaký hluboký výzkum – tady jde o to, abyste vnímali rozdíl mezi jednotlivými archetypy)

A teď to nejtěžší – jaký je váš archetyp?

Copywriting – vyberte si jeden z uvedených blogů a napište mi jednu copywritingovou myšlenku, která vás tam zaujala – také si můžete stáhnout jejich e-booky, které jsou zábavné, čtivé a přínosné.

 

Barvy – https://www.jakpsatweb.cz/archiv/barvy-pojmenovane.html (pro případ, že vás nenapadne 12 barev ) a https://www.canva.com/colors/ (pokud na barvách ujíždíte a máte dost času)

Emoce – ideální seznam jsem nenašla, ale tato tabulka s „jak se cítíme“ také pomůže http://praveted.info/seznam_pocitu

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!