7.5 Instagram
Instagram – vizuální sociální síť
Instagram je skvělý pro ty z vás, kteří neradi píšou, ale není pro ně problém několikrát v týdně vytáhnout mobil a na dvě kliknutí fotku udělat i publikovat. Jako zemědělci máte neskutečnou výhodu, kterou prostě MUSÍTE využívat – vaše práce je fotogenická. Jste v přírodě, pořád se něco děje. Foťte, sdílejte. Pokud s tím máte problém, poradí vám každý puberťák v okolí 😊
Instagram patří FB, jedná se o propojenou platformu. Takže publikace na těchto dvou sítích je opravdu jednoduchá.
Uživateli Instagramu jsou převážně mladí lidé do 25 let a obyvatelé z větších měst. Pokud jsou uživatelé starší, tak se aktivně zajímají spíše o módu nebo IT. Zvažte, zda tento demografický údaj nějak souvisí s vaší cílovkou. Tato definice se posouvá, Instagram aktivně používají i starší věkové skupiny.
Instagram hodnotí vaše chování a aktivitu na něm. Takže buďte aktivní, komunikujte se svými fanoušky, stávejte se fanoušky jiných profilů (na Insta se jim říká followeři).
- Stáhněte si aplikaci do svého telefonu.
- Srdíčkujte – tím projevíte zájem o ostatní účastníky sítě, zároveň si vytváříte svůj uživatelský profil a bude vám zobrazována relevantní reklama.
- Užívejte hashtagy – začínají # (Alt Gr + x), malým písmenem, jenom pár (klíčová slova, podle kterých vás budou moct ostatní najít)
Placená propagace – zřiďte si firemní profil, propojíte s účtem na FB, označíte důvod propagace (vy je chcete přivést na web a získat kontakt), vyberete cílovku, rozpočet (stejné jako na FB).
Marketingová inspirace
Na videu se nic neděje. I tak se alespoň na začátek podívejte. V místnosti je zapnutá kamera na stativu, za okny hustě sněží, v krbu hoří oheň. Proč vytábět taková videa? Protože v části lidí vyvolají příjemné pocity. Zapamatují si váš kontakt a v létě si třeba naplánují dovolenou na vaší farmě.