7.6 Rozšíření pro zvídavé

 

Sklik – reklama na Seznamu – https://blog.seznam.cz/reklama/sklik/

Google AdWords – reklama Googlu – https://adwords.google.com/intl/cs_cz/home/ – (pro použití musíte mít e-mailovou adresu u Googlu)

Digitální garáž – online kurz zdarma od Googlu – https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigaraz

Udemy – v angličtině, kvalitní kurzu, konkrétní dovednosti – https://www.udemy.com/courses/search/?ref=home&src=ukw&q=PPC&p=1&courseLabel=5978

 

Facebooková reklama

 

Mezihorák – zdarma online kurz pro začátečníky – https://www.mezihorak.cz/

Modrá krev – placený online kurz pro pokročilejší – https://www.modrakrev.cz/prodavej-na-facebooku-online/

Udemy – v angličtině – https://www.udemy.com/courses/search/?q=facebook%20ads&src=sac&kw=facebook%20ads

 

Google AdWords

 

Tedy placená reklama u Googlu. Pokud jste kdykoli přišli do styku s Googlem, určitě vám byl nabídnut slevový kupón na 1 000 Kč nebo 1 500 Kč na první testovací reklamu. Lákavé, že? Ve svých marketingových začátcích jsem tuto možnost několikrát využila pro své klienty i propagaci své vlastní práce. Výsledkem byla tvrdá nula. Až později jsem zjistila, že Google AdWords má obecně smysl od rozpočtu asi 20 000 Kč/měsíc. Abyste vyvolali jakýkoli zájem o svou práci, musíte své budoucí zákazníky oslovit opakovaně. Což v případě placené reklamy radikálně navyšuje náklady.

PPC – platba za proklik – neplatíte za zobrazení reklamy, ale teprve, za její prokliknutí. Když za proklik zaplatíte, měli byste zájemce přivést na svou skvěle připravenou landing page (přistávací stránka) a získat od něj kontakt.

PPV – platba za zobrazení – cena za 1 000 zobrazení vaší reklamy

PPA – platba za akci – touto akcí může být třeba prodej nebo získání kontaktu

 

Chcete, aby vám web vydělávat?

 

Na tržiště s placenou reklamou můžete samozřejmě vstoupit i z druhé strany. Tedy jako poskytovatel prostoru pro reklamu ostatních. Z tohoto modelu žije řada blogerů, informačních stránek… nedělejte to. Vážně.

  • Aby pro vás byl přínos alespoň minimální, museli byste mít opravdu velkou návštěvnost stránek (tisíce lidí denně).
  • Google sídlí v Irsku, takže každou připsanou platbu musíte účetně řešit jako příjem ze země mimo EU.
  • Znehodnotíte si web – nejen esteticky, ale celková důvěryhodnost půjde do háje.
  • Museli byste se aktivně věnovat tvorbě lákavého obsahu a jeho propagaci – jsem si jistá, že jako zemědělci na podobné hrátky nemáte čas ani náladu.

 

Marketingová inspirace

 

Máte-li nějakého zajímavého koníčka, kterým se sice neživíte, ale volně souvisí s vaší prací, můžete jej klidně sdílet na sociálních sítích v souvislosti s vaší prací. Prezentujte se jako člověk, ne firma. Dobrý příkladem je třeba focení ptáků, kteří přilétají na vaší farmu. Je jasné, že sýkorky neprodáváte. Ale celkově vytvářejí atmosféru ve vašem životě i práci. Samozřejmě ne všechny koníčky se hodí k podobným účelům. Pokud farmaříte, tak počítačové hry jsou určitě dobrým relaxem, ale není to vhodný marketingový materiál pro farmu.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!