6.11 Statistiky v MailChimp

 

To by nebyl marketing, abychom neskončili u statistik

MailChimp / Reports / Najedete na název vaší kampaně (má smysl asi 2 dny po rozesílce) / View report – vpravo /

Opened – kolik lidí otevřelo newsletterů

Clicked – kolik kliklo na odkaz, případně na jaký (tak zjistíte, co je zajímá)

Bounced – nedoručitelné – neexistující adresy (pozor, pokud máte příliš vysoký počet nedoručitelných – stává se u prvních rozesílek na staré importované databáze, můžete dostat ban).

Unsuscribe – odhlášených – opět, pokud máte opakovaně příliš vysoký počet, MailChimp vás bude podezřívat z rozesílání spamu.

Forwarded – přeposlané – většinou bude 0, pokud nezasíláte skutečně fantastický obsah. Pokud budou lidé vaše newslettery přeposílat, můžete na tom buď postavit celý marketing, nebo jste právě objevili svůj skrytý potenciál a marketingové agentury se o vás poperou.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!