6.13 Úkoly k 6. lekci

Celý text si přečtěte – nepropadejte panice, nemusíte všechno dělat sami. Vřele doporučuji, abyste neztráceli hodiny pokusy o propojení webu se službou rozesílající newslettery (zaúkolujte webmastera) a soustřeďte se na to podstatné.
Určitě máte hotové své PDF. Pečlivě si promyslete, jakými slovy vybídnete své potenciální zákazníky k jeho stažení. Tato slova budou na opt-in. Napište mi je. Opt-in je spolu s ceníkem nejdůležitějším místem na vašem webu. Pokud chcete spolupracovat s copywriterem, tak toto je první místo, na které by se měl soustředit.
Rozhodněte se, kde na stránkách bude vaše opt-in, co na ní bude napsáno, jakým způsobem zájemci dostanou své PDF. Udělejte (nebo nechte udělat) na stránky opt-in.
Pokud máte již sesbírané e-mailové kontakty, zajistěte jejich import do systému. Chytře si promyslete vaši strategii, co se týče třídění kontaktů. Každý segment vašich zákazníků by měl mít samostatný list (jiné newslettery budete zasílat manažerům hotelů a jiné běžným zákazníkům z e-shopu).
Připravte si text pro první newsletter. Buď si ho připravte sami, nebo požádejte o pomoc. Tímto získáte „šablonu“. Další newslettery již budete jenom kopírovat a měnit jejich obsah. Přísahám, že odeslání dalších newsletterů je brnkačka.
První newsletter pošleme až na konci kurzu, až bude celý systém opravdu celý nachystaný.
Marketingová inspirace
Máte na chalupě rozpadlou kůlnu? Může se stát atraktivním romantickým pozadím pro vaše fotky. Krása v obyčejnosti.