6.5 Jak často newslettery rozesílat

 

Dlouhodobá strategie (ideálně jednou týdně), obsahem jsou například odkazy na články z blogu. Základem je pravidelnost a konzistence (tedy držíte se jednotného stylu). Tyto newslettery jsou informativní, nikoli prodejní. Cílem je dlouhodobé budování důvěry, které se promění v nákup, jakmile k tomu zákazník přirozeně sám dospěje.

Intenzivní strategie – je optimální, pokud doplňuje strategii dlouhodobou. Intenzivně můžete zasílat newslettery v období, které je pro vás marketingově významné a chcete právě v těchto dvou týdnech přimět lidi k nákupu (např. dozrají jablka, máte plný sklad jablečného octa, vypadl vám odběratel jehněčího…). V tomto případě můžete poslat třeba 3 newslettery za týden. Významní globální marketéři v intenzivním období posílají 3 – 5 newsletterů denně (třeba před prodejem online kurzů). Většinu lidí tím naštvou, ale v celkovém kontextu se jim to vyplatí. Toto je metoda pro pokročilé a otrlé.

Vaříte rádi?
Vaříte ze surovin od místních farmářů?
Ne? ... a chtěli byste??

 

Nabízíme vám ke stažení brožurku receptů ke kterým si můžete hlavní suroviny koupit v Bílých Karpatech, od místních farmářů a zpracovatelů
(s regionální značkou Tradice Bílých Karpat).

 

* Můžete se inspirovat co uvařit a od koho nakoupit "z blízka". 
* Můžete poznat regionální výrobce potravin a začít vařit přívětivěji k přírodě.
* Můžete zjistit, že naši šikovní farmáři a výrobci potravin nabízejí opravdu široký sortiment surovin pro vaše vaření. To zjistíte nejen v brožurce, ale především na tomto webu

 

Láska prochází žaludkem. Zkuste upevnit lásku k našemu kraji právě tímto způsobem - vařením ze surovin od místních lidí. Přejeme vám krásné kulinářské zážitky.

 

You have Successfully Subscribed!