6.5 Jak často newslettery rozesílat

Dlouhodobá strategie (ideálně jednou týdně), obsahem jsou například odkazy na články z blogu. Základem je pravidelnost a konzistence (tedy držíte se jednotného stylu). Tyto newslettery jsou informativní, nikoli prodejní. Cílem je dlouhodobé budování důvěry, které se promění v nákup, jakmile k tomu zákazník přirozeně sám dospěje.
Intenzivní strategie – je optimální, pokud doplňuje strategii dlouhodobou. Intenzivně můžete zasílat newslettery v období, které je pro vás marketingově významné a chcete právě v těchto dvou týdnech přimět lidi k nákupu (např. dozrají jablka, máte plný sklad jablečného octa, vypadl vám odběratel jehněčího…). V tomto případě můžete poslat třeba 3 newslettery za týden. Významní globální marketéři v intenzivním období posílají 3 – 5 newsletterů denně (třeba před prodejem online kurzů). Většinu lidí tím naštvou, ale v celkovém kontextu se jim to vyplatí. Toto je metoda pro pokročilé a otrlé.